منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اطلاعیه ها
جستجو
جستجو
راهنمای کلاسهای الکترونیکی
فرهنگی
کلاسهای الکترونیکی
متون عمومي
متون عمومي
وب سايت ها
همایش ها
ورود
فرهنگی
 

گزارش برگزاری چهارمین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور ایرانشهر

چهارمین مراسم جشن فارغ التحصیلی تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه پیام نورایرانشهر با شرکت پر شور آنان و خانواده ایشان و با حضور ریاست دانشگاه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری  تعدادی از استادان و کارکنان دانشگاه در سالن آمفی تأتر دانشگاه پیام نور برگزار گردید .

این مراسم  با برنامه ریزی امور فرهنگی و دانشجویی با تلاشهای ارزنده تعدادی از دانش آموختگان خوش ذوق به انجام رسید که با استقبال پرشور دانش آموختگان و خانواده های ایشان مواجه گردید.

مراسم با قرائت دلنشین آیات نورانی قرآن مجید توسط قاری قرآن آقای بیجارزهی و سرود جمهوری اسلامی شروع شد و با پخش نماهنگ کوتاهی از فعالیت های دانشجویان و سخنرانی   اثر گذار ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر سیاسر ادامه یافت.

در ادامه  مراسم از سخنان حاج آقا رشیدی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری که در رابطه با تشویق دانشجویان به تحصیل در مقاطع بالاتر وهمچنین استفاده از علم خود در مقابله با توطئه دشمنان تأکید نمودند .

در جریان مراسم سرود (ای وطن ) توسط دانشجویان دختر این مرکز اجرا که مورد توجه وتحسین حاضران قرار گرفت  و سپس گروه هنری دانشجویان تأتر طنزی  اجرا نمود وهمچنین اجرای نواختن دونلی توسط استاد اسپندار و برنامه های متنوع دیگر در ادامه فارغ التحصیلان به صورت دسته جمعی سوگند دانش آموختگی را قرائت نموده  که جلوه معنوی خاصی به مراسم بخشیده بود و بسیار مورد استقبال و خرسندی حاضران واقع گردید.

و در پایان مراسم با گرفتن لوح تقدیر و تندیس فارغ التحصیلی دانشجویان از دست  و ریاست دانشگاه و حاج اقا رشیدی و جمعی از اساتید  

وبا گرفتن عکس های یادگاری همدوره ای ها با همدیگر و با مسولان  با شادی و مسرت خاطر تمامی شرکت کنندگان و تبرکا" با صلوات بر پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت خاتمه یافت.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر